+38 (044) 585-05-20

office@premier-ltd.com.ua

  • RU
  • EN
  • UA

Замовити дзвінок

Системи автоматизації конференц-залів, дозволяють впровадити новітні медіа технології, що надає вашому бізнесу інструменти, що дозволяють не тільки полегшити процес підготовки і проведення презентацій, а зробити це більш ефективним і дієвим чином.

automation-confСередній конференц-зал містить безліч технічних засобів, які необхідні для проведення продуктивних зустрічей. Системи автоматизації конференц-залів, дозволяють звести управління всіма технічними засобами в один пульт. Типова система автоматизації залу використовує сенсорний пульт (в ролі якого може бути використаний звичайний планшетний комп’ютер), з якого можна управляти звуковою системою залу, відкривати або закривати штори на вікнах, регулювати температуру в приміщенні, керувати освітленням, обмінюватися повідомленнями, виводити на основний екран необхідну інформацію та виконувати інші завдання. Ця консолідуюча система забезпечує продуктивну робочу середу, яка здатна підвищити ефективність комунікації.

Переваги автоматизації конференц-залів

Число переваг, пропонованих системою автоматизації обмежується лише ступенем впровадження такої системи. При виборі простої системи, що включає тільки управління аудіо-візуальними елементами, ваші переваги обмежаться тільки на можливості управління рівнем звуку в приміщенні, а так само візуальними пристроями. При виборі більш складної системи кількість переваг зростає. Втім, є певний набір переваг, наявність яких в будь-якому випадку можна очікувати від впровадження системи автоматизації конференц-залу:

У першу чергу, система забезпечена простим призначеним для користувача інтерфейсом, який будуть в змозі освоїти всі співробітники. Використовуються додатки з піктограмами і інтуїтивно зрозумілим управлінням. Немає необхідності тривалого навчання співробітників для управління новою системою.

Далі, централізоване управління всіма пристроями покращує робочий процес під час засідань. Централізоване управління всіма пристроями приміщення запобігає виникненню затримок, які раніше могли створити люди, які відповідали за настройку і управління звуком, світлом, та іншими системами, при цьому оператори діяли з різних місць. Всі системи можуть контролюватися з одного пульта, що дозволить проводити наради більш ефективно і цілеспрямовано.

Крім того, наявність встановлених режимів, дозволяє легко створити необхідну обстановку для кожної зустрічі. Наприклад це можуть бути попередньо встановлені налаштування залу для відеоконференції, презентації, прес конференції та ін. Одним дотиком пальця ініціюється необхідний, заздалегідь налаштований режим для наступного заходу.

І останнє в списку, але не останнє за значенням, система автоматизації приміщень показує клієнтам, співробітникам і партнерам в галузі, що ваш бізнес прагне до якості комунікацій та ефективності. Ваші інвестиції в ці технології дозволять поліпшити відносини, засновані на зустрічах і підвищити їх продуктивність, адже ж це значна частина робочого процесу.videokonferentsii

Сучасні технології дозволяють компанії бути ефективною і дієвою, як з місцевими клієнтами, співробітниками та партнерами, так і поширюючись в глобальному просторі.

Інструменти відеоконференцзв’язку, інтерактивні дисплеї, великі екранні панелі, програмні та апаратні засоби, роблять зустрічі і конференції більш медіа насиченими, що сприяє обміну великими обсягами інформації. Системи автоматизації переговорних приміщень і конференц-залів створюються для того, щоб оптимізувати ці технології, зробити їх легко контрольованими і покращити перебіг нарад.

 

 

+38 (044) 585-05-20

office@premier-ltd.com.ua

04112 Україна м.Київ,вул.О.Теліги 4 офіс 401

Залиште заявку
ми Вам передзвонимо