Телефонія
Впровадження внутрішньої АТС покращує якість обслуговування невеликих готелей, підвищує продуктивність роботи в межах офісного будинку. Наші інженери допоможуть вибрати необхідну апаратуру і спроектувати для вашого бізнесу бюджетний і ефективний варіант установки аналогової або гібридної телефонії. Фахівці компанії «Прем’єр» пропонують обґрунтовані рішення для забезпечення ваших клієнтів і співробітників якісним зв’язком на базі серійних телефонних систем Panasonic, Siemens, NEG, LG-Nortel. Для забезпечення справності функціонування наші професіонали контролюють установку телефонії на всіх етапах: проектування, монтаж, подальше сервісне обслуговування.
Аналогові та гібридні пристрої телефонії актуальні для об’єктів малого та середнього бізнесу. Застосовуючи знання та багаторічний досвід, наші співробітники налагоджують якісний внутрішній зв’язок для зазначеної кількості абонентів і забезпечують виконання ряду додаткових функцій за індивідуальним побажанням замовника.
Установка цифрової телефонії на базі IP-платформ – вигідне рішення для збільшення прибутковості інвестицій та зменшення експлуатаційних витрат. Цифрова IP-телефонія має такі переваги:
- висока якість зв’язку;
- доступність і швидкість установки за рахунок використання IP-мереж;
- низька тарифна вартість;
- широкі функціональні можливості зв’язку;
- безпеку і конфіденційність з’єднання.
Для своїх клієнтів компанія «Прем’єр» виконує проектування та встановлення IP-телефонії на базі платформ від виробників зі світовим ім’ям – Mitel та Siemens. Інтеграція CRM-системи дозволяє значно поліпшити взаємодію з клієнтською базою і підвищити ефективність робочого персоналу, що особливо важливо для великих готелів. У базі CRM зберігатимуться дані про вхідні та вихідні дзвінки з номером телефону, точним часом і тривалістю розмови. Це дасть можливість власнику контролювати робочий процес і розширювати базу даних своїх клієнтів.
На будь-якому етапі будівництва і експлуатації приміщення проектується і встановлюється цифровий зв’язок на базі IP-платформ для успішного вирішення наступних завдань:
- Забезпечення гнучкого і масштабованого зв’язку на будь-яку кількість абонентів;
- Активація додаткових можливостей шляхом розширення програмних функцій;
- Об’єднання з іншими інженерними системами готелю з метою повної автоматизації і створення єдиного інформаційного середовища;
- Підвищення продуктивності роботи персоналу і комфорту відвідувачів за рахунок додаткових функцій;
- Забезпечення доступу до сервісів міського, міжміського та міжнародної комунікації для гостей та персоналу готелю;
- Контроль трафіку в межах мережі і на виході в зовнішні комунікаційні системи;
- Скорочення витрат на зв’язок і послуги обміну інформацією.
Наші шановні та відомі клієнти:
Готель «Киев»
Готель «Radisson SAS»
Готель «Ореанда»
«Харьков Транс Газ»
ВАТ „УСК „Дженералі Гарант”
“МЕТРО Кеш енд Кери”
“Helen Marlen Group”
«Eurolab»
Готель «Hyatt»
Готель «Крещатик»
Загородній готель-клуб ШишкiNN
«Київ Сіті Девелопмент»
Готель «Премь’єр Палас»
НСК «Олімпійський»
Стадіон «Львів Арена»
Монетний двір НБУ
Готель «Русь»
Готель «Харків палас»
Верховна рада України
Офіс СКМ
Ресторан Тоскана
Готель «Radisson BLU Podil»
Готель Підкова
Аеропорт Жуляни
Школа Новопечерські Липки
Центр промислового кролівництва
Торговий центр “PARK TOWN”
Концерт-хол Sentrum
Театр им. И. Франко
Гостиница «Superior Golf Club»
Гостиница «Aloft»
БЦ DemievSky
Готель Порто Маре
Готель «Park Inn»
Готель «Radisson BLU»
Готель «IBIS»
Завод Ветропак
Горіховий завод
Фольксваген центр
Верховна Рада України
Завод Пуратос
ПАТ «УКРТРАНСГАЗ»
ПрАТ «Авіакомпанія «Українські вертольоти»
ТРЦ Lavina Mall
Готель ALOFT
Готельний комплекс «Червона Рута»
Готель Park In
Готель CITYHOTEL
Магазин H&M Lavina
Мережа гіпермаркетів
А Hostel
Blockbuster Mall
Конференц зал и ресторан Гостиницы ALOFT
Магазин H&M River Mall